מדיניות משלוחים / זמני אספקה

מדיניות משלוחים / זמני אספקה וביטולים

משלוחים

א. את המוצר שהזמנתם תוכלו לקבל באמצעות משלוח- הובלה, בכפוף למגבלות הקיימות ביחס לישובים כמפורט בסעיף 3 להלן. המשלוח מותנה בתשלום דמי משלוח בגין הובלה רגילה כמפורט עבור כל מוצר בדף המוצר שלו באתר. המידע מופיע בסמוך לתכונות המובילות של המוצר וכולל מחיר הובלה רגילה, מספר תשלומים וקישור למדיניות משלוחים.

ב. עלות משלוח בגין הובלה רגילה תשולם במעמד החיוב בעת ביצוע העסקה באתר, בעמוד צ’ק אאוט (עמוד התשלום).

ג. על אף האמור, ייתכן ולפי שיקול דעתה של החברה, כי לא ייגבו דמי משלוח בגין עלות הובלה רגילה, הכל כמפורט בעמוד מוצר של המוצר שרכשתם באתר, תחת לשונית “הערות נוספות”.

ד. במידה ובחרתם באפשרות זו, נציגנו ייצרו אתכם קשר טלפוני בהמשך לתיאום מועד המשלוח.

ה. דמי המשלוח בגין הובלה רגילה, הרשומים בדף המוצר אינם כוללים תוספות תשלום בגין הובלה לישובים מרוחקים ו/או ישובים מעבר לקו הירוק המחייבת תוספת תשלום ו/או בגין הובלה חריגה כמפורט במסמך זה.

 ו. כל המחירים המופיעים באתר מוצגים לא כוללים מע”מ. מחיר לאחר תוספת מע”מ מופיע לאחר הוספת המוצר לסל הקניות ובעמוד צ’ק אאוט (עמוד התשלום).

  1. תוספות תשלום בגין הובלות חריגות

א. מובהר כי במכירות בהם ישנה תוספת תשלום ישירות למוביל עבור הובלה חריגה (להלן בהתאמה: “תוספת תשלום” ו- “הובלה חריגה” או “חריגים“), היא תשולם ישירות לחברת ההובלה על ידי הלקוח במעמד ההובלה ובהתאם לתעריפים הקבועים של חברת ההובלה המפורטים [לחצו כאן]. (להלן בהתאמה: “המוביל” ו- “חברת ההובלה“). יובהר כי באחריות הלקוח לבדוק מול החברה האם מי מהחריגים חל לגביו בטרם הזמנת המוצר.

גביית התשלום ומתן החשבונית אינה באחריות עינב טכנולוגיות ייבוש בע”מ (להלן: “עינב טכנולוגיות ייבוש” או “החברה“) יש להתייחס רק למה ששלחנו.

ב. אנו ממליצים למדוד היטב את כל הפתחים דרכם יעבור המוצר בדרכו למיקום הסופי שלו ולהשוות אותם למידות המוצר. יובהר, כי לא יהיה פירוק דלתות/משקופים של פתחים על ידי המוביל.

ג. החברה לא תישא באחריות ולא תספק מוצר שאינו נכנס למעלית, שאינו עובר בחדר המדרגות, ושאינו נכנס בפתח דלת הדירה או בפתחים אחרים בתוך הדירה, והובלה כאמור, ככל שניתן לבצעה באמצעות פירוק חלק מהמוצר ו/או באמצעות מנוף, כפופה לתוספות תשלום שייקבעו באופן בלעדי על ידי המוביל במעמד ההובלה, והנ”ל באחריותו המלאה של הלקוח והחברה איננה נושאת בכל אחריות, כאמור. 

המוביל המספק את המוצר לבית הלקוח הוא הגורם הבלעדי הקובע האם ניתן לספק את המוצר בפועל והאם מדובר בהובלה חריגה.

ד. אנו בעינב טכנולוגיות ייבוש זמינים להתייעצות בנושא האספקה, מידות וכל נושא נוסף.

תוכלו ליצור עמנו קשר במספר הטלפון שלהלן 077-8040025

ה. אנו ממליצים לעיין בתקנון האתר לפני רכישת מוצר (לעיון בתקנון האתר לחצו כאן)

3. אספקות לישובים רחוקים או מעבר לקו הירוק

הובלות ליישובים רחוקים או מעבר לקו הירוק הן בהתאם למגבלות ביטחוניות ובהתאם למדיניות של כל חברת שילוח עימה עובדת החברה, לפרטים נוספים ניתן לברר מול שירות הלקוחות.

4.מועדי אספקה

א. זמן האספקה המקסימלי למוצרים הוא עד 5 ימי עסקים מרגע הינתן אישור עסקה מחברת האשראי ובתיאום מראש של חברת ההובלות מול הלקוח.

ב. זמן האספקה הנקוב לעיל אינו מתייחס להובלות ליעדים מרוחקים כגון רמת הגולן, אילת, בקעת הירדן, שטחים ויעדים דומים. ליעדים אלו זמן האספקה הוא עד 10 ימי עסקים.

ג. מועד האספקה מחושב על פי ימי עסקים, דהיינו ימים א’ – ה’ ואינם כוללים ימי שישי, שבת, ערבי חג ימי חג וימי שבתון.

ד. בתקופת ימי מכירות מיוחדים כגון בחירות, שופינג IL, בלאק פריידי ומכירות סוף שנה יתכנו עיכובים באספקה.
ה. האספקה ומועדי האספקה כפופים לנסיבות של כוח עליון כדוגמת שריפה, שיטפון, מלחמה, מצב חירום, וכו’ ו/או עקב אירועים שאין לחברה שליטה עליהם כדוגמת שביתות, תקלות, חוסר במלאי יבואן/ספק וכיוצא בזה, ובמקרים כאמור, תיידע אתכם החברה במועד המוקדם האפשרי, בדבר האיחור ותאפשר לכם לבחור בין המתנה לקבלת המוצר ככל שרלבנטי, או קבלת מוצר חלופי, או ביטול העסקה והשבת כספו.

ו. החברה לא תהא אחראית בגין עיכובים שאינם בשליטתה ו/או שמקורם בכם, לרבות אך לא רק עיכוב בגין קושי ליצור קשר עמכם בשעות העבודה המקובלות. עיכוב כאמור לא ייחשב כהפרת התחייבות של החברה לאספקת המוצר.

ז. בעת אספקת המוצר רשאית החברה ו/או מי מטעמה לדרוש את נוכחותו של בעל כרטיס האשראי בעת מסירת המוצר, ו/או הצגת תעודה מזהה של בעל כרטיס האשראי כתנאי למסירת המוצר.

ט. במידה ויתברר לחברה כי היא אינה יכולה, במסגרת אמצעיה ובהתאם לנהליה הרגילים, לספק את המוצרים לרוכש ולא ימצא פתרון המקובל על הצדדים תהיה החברה רשאית לבטל את העסקה בכל מועד עד אספקת המוצר לרוכש. בוטלה העסקה כאמור לעיל, תשיב החברה לרוכש את מלוא התמורה ששילם (אם שילם) ו/או תבטל את חיוב כרטיס האשראי שלו, והרוכש לא יהיה זכאי לכל פיצוי נוסף בגין ביטול העסקה.

  1. מידע על איסוף מוצר ישן מבית לקוח

בהתאם להוראות החוק לטיפול בציוד אלקטרוני, חשמלי התשע”ב 2012 (סעיפים 30 א’ 30 ג’), הינך זכאי/ת למסור, ללא תמורה או עלות פינוי, במעמד קבלת המוצר שרכשת, מוצר דומה למוצר אותו רכשת.
יש לתאם מראש את פינוי המוצר הישן. המוצר הישן יימסר על ידך בנקודת האיסוף או למוביל שיספק לך את המוצר שרכשת ויועבר על ידינו למחזור מוכר או שימוש חוזר.

במקרים הבאים הנחשבים לפינוי חריג ובאישור הלקוח מראש, רשאית החברה/המוביל לדרוש מהלקוח תשלום בגין פינוי המוצר הישן בהתאם לתעריף שנקבע להובלות חריגות והכל בהתאם להוראות “נוהל פינוי פסולת ציוד חשמלי ואלקטרוני מבית לקוח” של המשרד להגנת הסביבה מיום  24.07.2017. 
כאשר הציוד הישן נמצא בקומה שלישית ומעלה בבניין שבו אין מעלית או כאשר לא ניתן להשתמש במעלית לשם הורדת הציוד הישן (במידה והלקוח מביא בעצמו את הציוד הישן לכניסת הבניין לא יגבה תשלום בגין הפינוי); וכאשר יש צורך בפירוק חלק מהציוד הישן (למשל, פירוק דלת מקרר על מנת לפנותו).
לא יתבצע פינוי של ציוד ישן באמצעות מנוף.

0
    עגלת הקניות שלך
    עגלת הקניות שלך ריקהחזור לחנות
    Scroll to Top
    דילוג לתוכן